Reeds eerder is er op het forum gesproken over de troutmaster. Deze competetieve dag waarin we elkaar als forummers tegenkomen is een keer eerder gehouden. Daar ik die heb gewonnen (nipt) mag ik deze titel dragen. Vanuit 2008 is ie vanzelf weer naar me overgegaan naar 2009 bij gebrek aan een nieuwe troutmaster dat jaar. Nu moet het er weer van komen en we willen in het najaar, oktober, een dag gezellig vissen, eten en drinken, met hieraan een kleine competitie gekoppeld. Weet wel de bokaal staat al klaar en zal op ieders schouw niet misstaan
Op het forum hebben we het gehad over de mogelijkheid deze op de ronde bleek te houden. Daar zijn voor- en tegenstanders voor dus vandaar dit topic.
Laat ik het plan eens ontvouwen.
We zijn van plan op een zondag in oktober de troutmaster te laten plaatsvinden. We willen dit doen op de ronde bleek. Zoals eerder geschreven kost deze prachtige locatie wel wat maar daar kunnen we met de eigenaar, afhankelijk van de deelnemers, in conclaaf. We hoeven ook niet de hele dag te vissen maar zouden het kunnen indelen in bijv. twee sessies van tweeënhalf uur en daartussen een lunch te plannen. De Ronde bleek is een mooi Bellyboot water, daarnaast kun je een ponton huren waar vanaf goed te vissen is. Daarnaast zijn er enkele uitstrekkende steigers waarop gevist kan worden maar dit beperkt de mogelijkheden de vis te bereiken. Kijk eens op de site http://www.derondebleek.nl
Laat de komende tijd aan ons weten of je interesse hebt.
Mocht het zo zijn dat je andere ideeën hebt die beter bij deze dag aan zouden sluiten, of beter betaalbaar, bereikbaar etc. zouden zijn, laat het horen.
De komende weken vooral de vraag jullie reacties hier te plaatsen zodat we met iets moois voor de dag kunnen komen.
Ron (ffc-troutmaster van zowel 2008 en 2009 en waarschijnlijk 2010
Komende drie weken reageer ik niet want dan ben ik lekker mijn techniek aan het verbeteren in de Semois.