Weet iemand zo waar ik Seal's fur zonkerstrip kan kopen?
Webshop of winkel maakt niet uit.
Heb nog een aantal leuke zeeforel patroontjes in gedachten.
Seal's fur zonkerstrip
14 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Seal's fur zonkerstripWeet iemand zo waar ik Seal's fur zonkerstrip kan kopen?
Webshop of winkel maakt niet uit. Heb nog een aantal leuke zeeforel patroontjes in gedachten.
Re: Seal's fur zonkerstripIk doe niks anders dan binden. De dozen beginnen vorm te krijgen. Helaas morgen weer werken, heb er haast de tijd niet voor.
Re: Seal's fur zonkerstrip
Levend.?????
Re: Seal's fur zonkerstripSealsfur zonkerstrip? Dat gaat in de papieren lopen. Ik heb die dingen nog nooit gezien. Wel ooit eens wat ECHTE sealsfur opgedoken via via. Is superzacht spul.
Joop
Re: Seal's fur zonkerstriphttp://globalflyfisher.com/podcast/pic.php?id=2536&return_to=%2Fpodcast%2Fpodcast.php%3Fid%3D11&cl=pic
Toch moet het ergens tekoop zijn.
Re: Seal's fur zonkerstripVolgens mij is het verkoop van zeehondenbont sinds kort of binnenkort in de hele EU verboden, maar dat moet ik nog even precies uitzoeken. Dohle van FDF geeft op zijn site in ieder geval aan dat hij een substituut van sealfur aanbiedt, omdat het verboden is. Dat betekend natuurlijk niet dat er misschien niet op andere (wellicht illegale) manieren aan te komen is.
JW
Re: Seal's fur zonkerstripBen al in een hele boel talen aan het zoeken geweest maar nergens wat te vinden over zonkerstirps daarvan.
Wel meerder patroontjes tegengekomen waar het ook in zat maar niet waar je het krijgen kan. Gisteravond had ik zowat een hele skin te pakken. Schoof vlak bij ons langs op een plaat ijs.
14 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Vliegbind materialen Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten |
|
| Bridge by mehdiplugins.com |
Welkom op Flyfishing-central. De site voor vliegvissend nederland.